home again..

Good evening! Jag har varit hemma i snart två timmar och jag hade tur att jag åkte när jag åkte från Gävle för strax efter jag kom hem och släpat in väskan på rummet så började det att SPÖregna. Det är så pass att det ser ut som en liten flod på vägen utanför igen haha. Stackarna som satt i parken fick nog åka hem snabbt. Jag hade tänkt åka hem tidigare på dagen men jag ville träffa mamma och pappa lite snabbt innan jag åkte så tog ett senare tåg.
 
Jag har iallafall packat upp allt och har bäddat sängen med nytvättade sängkläder (typ bästa känslan ever), det är inte så mycket mer att göra för ikväll. Ska läsa på lite extra inför föreläsningen imorgon, vore skönt att slippa känna mig som ett retard bland alla andra igen haha. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0