Bussrace..

Blev lite sent idag också men den här gången får ni ett inlägg iallafall.
 
Sandra ville till Gränby tidigare och eftersom jag inte hade något annat för mig så följde jag gladeligen med!
Det blev lite av en tävling mellan bussarna påväg dit faktiskt. Hon kom med 10:an och jag med 9:an och strax innan Gränby så var bussarna jämsides (som ni ser på bilden), Sandra vann dock med någon minut.
 
Hursom så köpte vi godis och dricka innan vi åkte hem för vi kände för en filmkväll denna afton. Den här gången blev det ingen skräckfilm utan vi fortsatte på "tonårs/chickflick" temat. Den första filmen som vi såg (Harriet the spy: Blog wars) var riktigt dålig men den andra (Revenge of the bridesmaids) var faktiskt helt okej. Dock innehöll båda dryga ologiska "romantiska" slut, I do not like that.
 
Eftersom Sandra ska iväg till flygplatsen tiiiidigt imorgon så var det dags för mig att åka hem när vi sett klart den sista filmen (hon kastade inte ut mig även om det låter som det haha). Är hemma nu och ska borsta tänderna och välja sovfilm är tanken. Saknar mina criminal minds skivor, somnar alltid bra till dem! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0