ben och jerry..

Jag har glömt att visa er något som jag upptäckte sist jag var i Gävle, nämligen detta:
Jag ville unna mig lite "lyxglass" en dag men visste inte vilken sort jag var sugen på. Jag var nära på att ta en av greek yoghurt glassarna för dom är svingoda, men när jag såg detta så tyckte jag att det var perfekt! Fick ju flera olika smaker på en gång liksom (dock så blev jag sugen på greek yoghurt nu när jag började tänka på det igen haha).

Efter att ha smakat alla så kom jag fram till att jag var inte så förtjust i fudge brownieglassen men den med caramel var jättegod! (och både cookie dough och strawberry cheesecake är ju klassiker). Roligt koncept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0