att göra lista..

Hejsan! 
 
Jag har faktiskt en hel del att göra idag (för ovanlighetens skull), men de tre viktigaste är att:
 
1. Förtidsrösta (har fått för mig att det är kaos på själva valdagen).
2. Bära ner sommarkläderlådan till förrådet/bära upp höst/vinterkläderlådan (ja det är dags).
3. Köpa en ny tandborste (min ser för j*ävlig ut haha).
 
Tanken är också att jag ska sätta mig någonstans och börja översätta latin-texterna som vi ska kunna till imorgon, det är inte så långa texter så förhoppningsvis går det både bra och snabbt. Det hela hänger på att jag inte gör det hemma dock haha, då kommer jag väl börja rensa avloppet eller nåt istället (för man gör som sagt alltid allt annat än att just plugga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0