ursäkta..

God kväll där hemma. Jag tänkte att jag redan nu får ursäkta mig för det kommande uteblivna inlägget på dagens "30 dagars lista". Men i mitt försvar så är dagens tema att jag ska beskriva min dag i detalj och eftersom dagen inte är över än så kan jag ju inte göra det. Jag ska iväg på födelsedagskalas senare ikväll också och kommer inte vilja sitta i ett hörn och skriva blogginlägg haha. Ni får dubbla imorgon helt enkelt!

Så då var det avklarat, håller på sminka mig och tror att jag är ganska klar faktiskt. Ska piffa till det innan jag går men annars så är det bara att försöka få till håret vilket kommer bli en utmaning för jag har en superdålig hårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0