social..

Idag har jag faktiskt varit social med inte bara en utan två personer! Jag träffade Linn först och höll henne sällskap under hennes lunchtimme. Vi betedde oss som vi brukar när vi är bland folk..konstigt.
 
Här har vi henne haha.
 
När Linn återvänt till jobbet så träffade jag Natali för att fika och lite catching up. Vi gick runt på stan ett tag efter det och Natali shoppade loss inne på en inredningsbutik som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Jag gick mest runt och luktade på alla doftljus haha. Linn ringde sen och sa att hon var uttråkad så jag sa att hon skulle joina oss istället, vilket hon gjorde och vi hängde alla ett tag innan vi gick åt varsitt håll (för att alla skulle hem, inte för att vi tappade bort varandra).
 
Jag är hemma igen nu efter en mycket blöt cykeltur hem (det regnade) och vi ska strax äta! Senare så ska vi äta nyponsoppa med mandelbiskvier och glass till, så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0