rökelse=huvudvärk?..

Vet någon om man kan få huvudvärk av rökelse? Jag googlade lite själv innan och även om jag gärna litar blint på internet så kan man inte alltid vara så säker haha. Jag kanske ska förklara mig, första kvällen i London så dök det upp en random kille och gav oss varsin rökelse..stav? Anyway, han ville såklart ha betalt för dem men varken jag eller Felicia hade några kontanter (inga mynt dvs) så jag tänkte ge tillbaka mitt men Linnea gav honom några mynt och vi fick alla behålla våra "stavar". Nu till min fråga, ända sedan jag kom hem har jag haft en ganska jobbig huvudvärk som passande nog brukar försvinna, eller lätta iallafall när jag inte är hemma. Jag har inte tänkt på det innan utan mest försökt att ignorera den, druckit extra mycket vatten osv. men nu när jag faktiskt hittar andra som skriver om samma sak börjar jag ju undra om det är rökelsen som ligger bakom det hela. Jag har inte ens tänt det dock utan det har bara legat på fönsterbrädan. Den ligger i papperskorgen nu iallafall så vi får väl se om det blir någon skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0