onsdag..

Dag tre bestod av ännu en meal deal från Saintsburys till frukost men med nya grejer.
Den här juicen var supergod, udda men lyckad kombo!
 
Igår var det shopping shopping och MER shopping för mig och Felicia haha.
Jag fick hålla tillbaka suget att köpa mer än vad jag gjorde för skulle inte ha plats i väskan annars. Jag blev återigen exalterad av alla jultröjor!
 
Vi tog en paus från shoppandet mitt på dagen och drack en varsin frozen smoothie. Jag tog en med jordgubb och banansmak, helt okej smak.
 
Efter ett par timmar av strosande i butiker så bestämde vi oss för att äta lunch. Happy Meal från Mcdonalds närmare bestämt haha. Leksaken vi fick fungerade utmärkt som ketchuphållare också.
 
Vi hade gått till Hyde park för att äta förresten och det var ju inte högsäsong direkt haha.
 
Efter maten så bestämde vi oss för att åka till The British Museum, det kunde ju vara kul att se tänkte vi och visst fanns det det!
Försökte fota Big Ben och London Eye från bussen vid ett tillfälle men lyckades mest fota min spegelbild haha.
 
Sedan så har jag berättat (i stora drag) om vad som hände resten av den dagen. Som alltid är det svårt att berätta varenda liten detalj om vad vi gjorde och det var inte alltid jag fotade heller så ni får se det som en sammfattning och vill ni ha fler detaljer och historier får ni fråga haha. Slutligen måste jag bara säga tack till Felicia, Lovisa och Linnea som gjorde den här lilla minisemestern toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0