nu ska ni få veta..

Jag har tagit mig till stationen och väntar på att upptåget ska komma, sedan bär det av till Sala där jag ska träffa Felicia och Lovisa! Men det tar inte slut där, vi ska sedan få skjuts av Lovisa's mamma till Västerås flygplats där vi ska ta ett flyg till *trumvirvel* LONDON. Jag kunde inte hålla mig till december haha, Felicia skrev för någon vecka sedan och frågade om jag ville åka och jag sa ja direkt! Vi ska vara där till Torsdag morgon så vi kommer nog hinna med både det ena och det andra. 

Ni kommer självklart att få ta del av allt när jag kommer hem igen (eller under tiden om jag hittar wifi haha). Det här ska bli så kul!! Jag har som vanligt dock insett att jag har packat ner onödiga saker men det hör väl till numera haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0