nödlösning..

När jag gick hem från stan (hade träffat några kompisar) så fastnade min blick på detta fönster. Jag såg att det var något som inte ska vara där egentligen men jag såg inte vad det var helt förs än jag zoomade in på telefonen, och det var...
..en Coca-Cola flaska!
 
Jag känner igen den här typen av nödlösningar haha. När jag och Martina bodde tillsammans på Vattholma (elevhemmet) så hade vi bara ett trasigt takfönster som fönster. För att få in frisk luft så var vi tvugna att sätta fast en penna mellan fönstret och kanten (som på bilden), det var nog en blandning av lathet och nödlösning skulle jag tro. Jag har för mig att pennan gick sönder en gång också så att fönstret smällde igen och vi blev båda jätterädda haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0