modelltåg..

Jag har varit i lite av en bubbla under veckan. Jag har inte velat vara särskilt social med andra ord haha, det har varit så mycket annat att tänka på och när det blir för mycket så stänger jag helst av allt annat runt omkring. Idag dock så följde jag med mamma och pappa till en "modellbyggeutsällning" på järnvägsmuseét. Mamma håller på med sådant för er som inte vet.
De höll till där jag jobbade för två somrar sedan så det var kul att titta in igen.
Det var ganska mycket folk och säkert mer än hälften av dem var äkta nördar haha.
Hittade ett par supersöta hus! Ganska imponerande att man göra allt så detaljrikt.
Mamma köpte lite grejer till hennes egna bygge.
Och omogen som jag är så tyckte jag att det var skitkul att det fanns en massa olika möbler/figurer med "sexy-tema" haha.
Vad de här två höll på med har jag ingen aning om. Den ena hällde bulgur i träsaken medans den andra höll en konservburk under och snurrade på ett stålrör som gick rakt igenom träsaken..?
 
Vi åkte och handlade innan vi åkte hem och sitter just nu i fåtöljen och håller på att somna. Kanske ska ta mig en liten nap, sov ganska dåligt inatt. Ikväll ska det bli finmiddag också, plankstek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0