lyckad kväll..

God morgon! Igår var det en mycket lyckad kväll (enligt mig iallafall haha). Vi började ju som sagt på Upplands där jag spred mina smakslöksvingar och provade en helt ny öl. Marcus tipsade om en som hette "Op&Top" och den var faktiskt god så det var ett bra tips!
 
Vi satt där ett tag och bara pratade men efter ett tag så ville Marcus och Abraham gå på bio. Jag och Maja var lite tveksamma till val av film först men jag ville inte vara den som sa nej så jag följde med ändå (det är så här det funkar i början av vilken relation som helst haha). Det här filmen såg vi:
Väldigt intense slogan, "Run like your life depends on it. Because it does."
 
Jag är lite kluven i vad jag tyckte om filmen. Den var jättebra stundvis men jag ville ofta att det skulle hända mer liksom. Slutet var riktigt drygt, det var tydligt upplagt för en uppföljare och det kändes som att dom bara stressade ihop de sista 10 minutrarna. I det stora hela så var det en helt okej film. Det var ingen film jag nu i efterhand skulle betala för att se dock (få filmer är det för mig, "The Hobbit" typ haha). Hursom så gick vi hem efter bion och satt i köket ett tag innan vi gick och la oss. Vi bestämde att vi skulle göra om det snart igen och att Fredrika skulle vara med då också (hon var sjuk igår).
 
Jo, det enda "problemet" som jag nämnde igår var bara att när jag skulle hämta ut mitt nationskort så var de inte där (igen) så fick skynda till en annan nation innan de stängde för att få ett tillfälligt. Mer dramatiskt än så var det faktiskt inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0