lost and found..

Jag höll på packa ner allt som inte kräver mer tanke bakom inför imorgon (kläder) och hittade den här när jag letade efter huvudvärkstabletter i toalettskåpet.
Det är en foundation från Makeupstore och som ni ser så är den knappt använd. Jag vet inte om jag la den där när jag flyttade in och bara glömde bort att jag hade den, eller om jag testat den förut och inte gillat den alt. att det är fel nyans för mig (jag fick den av mamma för ett tag sedan). Får se till att testa den snarast iallafall för om den passar så är det ju synd att den ska stå i skåpet och samla damm haha.

Kommentarer
Postat av: gaoben i stauben!

Va bra den behöver vi till halloween! ;)

Svar: Tur att jag hittade den då haha ;)
Ällinore

2014-10-20 @ 09:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0