god morgon..

God morgon, ja för jag vaknade nyss. Hade uppenbarligen en hel del sömn att ta igen och jag känner mig redan mer normal haha. När jag kom hem igår efter många om och men så åkte jag till Sandra. Dels för att ge henne hennes taxfree presenter men mest för att jag ville träffa henne såklart! Jag hade köpt supersurt godis till henne och en utav dem var extra uppskattad för det var surt äpple godis! Vi (Sandra) gjorde smoothies och rostmackor sen och till det kollade vi på tv och film tills jag höll på somna sittandes haha. Jag åkte hem då och jag somnade direkt
 
Ps. Jag fick ett sms från Felicia senare på dagen och hon hade också sovit mer än 12 timmar (närmare 15 faktiskt haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0