2 månader..

Precis som rubriken säger så är det idag precis två månader tills jag och Elisabeth åker till London för att gå på stand up! Komikern vi ska se heter Ross Noble och han är verkligen en av mina favoritkomiker. Här är ett klipp med honom om ni vill se, annars är det bara att fortsätta läsa.
(Det här var det kortaste klippet jag kunde hitta haha)
 
Vi har båda velat se honom ganska länge och jag tror att det var i april som vi kollade lite på skoj vad det skulle kosta att gå. Det visade sig vara ganska billigt och vi ville båda till London igen så vi tänkte att vi skulle slå två flugor i en smäll! Det är synd att det inte är så många brittiska komiker som kommer hit och gör sina shower (komiker som jag gillar dvs haha), det finns flera som jag skulle vilja se tex. Russel Howard, Jon Richardsson, Jack Whitehall osv. Hursom så ser jag väldigt mycket fram emot det här! Han har förresten gjort (och är med i) en skräckfilm också, den är mer obehaglig och kul än läskig dock haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0