tomt..

Tjingeling. Sitter i ett tomt rum nu istället! Eller ah nästan tomt, alla mina grejer är borta iallafall.
 Vi (jag,mamma och pappa) har varit och lämnat allt i nya rummet (vilket ni självklart kommer att få se sen) och sen släppte dom av mig här så jag kunde flyttstäda. Det är vad jag gjort hela dagen också, har besiktning klockan 17.00 så har en stund till att finputsa allt. Det svåra med städningen är att JAG tycker det duger men sedan vad tillsyn tycker är en helt annan sak. Jag skulle ha fixat fram det där pappret som dom också har när dom går igenom allt för jag kommer verkligen inte ihåg alla saker man ska göra haha. Sen är det svårt att veta hur mycket jag ska göra i dom gemensamma rummen, han har ju sina grejer där liksom så varför ska jag behöva flytta och krångla på hans "sida". Aja, måste jag göra om allt (vilket jag inte tror men ändå) så får dom väl säga exakt hur dom vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0