recap..

Gooood mornin! Tog mig en rejäl sovmorgon idag verkar det som. Igår var det först skola som vanligt, den här gången hade första halvan av gruppen sin debatt (min grupp ska ha nästa gång) och resten var publik. Efter debatten så blev vi indelade i mindre grupper för att göra minitävlingar och jag tror att jag, Linus och Eva var dom mest taggade haha. Dom första grejerna sög vi på men när det kom till "word jumble" (när ord är omkastade och man ska göra det till en mening) så tog vi varenda en först! Det var dock en på slutet som alla hade problem med först men tillslut så lyckades vi lösa den.
Här ser ni vår tankeprocess. Väääldigt osammanhängande när man ser det så här men det var klart för oss iallafall haha.
 
Efter lektionen så mötte jag upp Felicia och Dennis och senare några av deras kompisar också. Vi åt pizza först eftersom både jag och Felicia höll på dö av hunger! Vi gick vidare till GH (en nation) efter det och hängde där en stund. Vi spelade bl.a ett spel som heter "Besservisser" och jag var först i lag med Felicia men när hon och Dennis åkte hem så blev jag själv. När killarna,som för övrigt var fyra i sitt lag, hade vunnit så följde jag med dom och kollade på senaste avsnittet av Game of thrones hemma hos en av dom haha.
 
Idag kommer Natali hit och vi ska bara hänga hela dagen. Hon bad om en privattur av Uppsala och det ska hon få! Nä nu ska jag hoppa in i duschen och käka en sen frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0