onsdag..

Onsdagen är över och vi har hunnit med en hel del!
Det första vi gjorde var att gå och äta lunch på Linné. Jag tog en kyckling&mangoröra macka (asgod).
Jag hade förresten på mig nya koftan idag också, älskar den!
Vi spenderade många timmar på stan efter maten och jag hittade b.la två mobilskal på ett ställe. Jag köpte aldrig något i slutändan men jag var riktigt sugen på den nedre haha.
Vi köpte lite fika på coop och gick hem till mig ett tag sen. Vi tog oss senare på kvällen till Williams och drack lite öl/cider.
Dagen avslutades på stationen när vi väntade på Natali´s tåg och vi satt med varsin cheeseburgare i knäet. Vi sa hejdå och allt det där innan jag strosa hem. 
Och nu sitter jag hemma i pjymas med min cheeseburgare och kollar på tv! Bra avslut haha. 
 
Jo, jag köpte en tröja på H&M på rean idag också. Den behöver justeras lite och ska göra det imorgon så ni får se det då. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0