klart..

Jag tror att rummet är klart nu! Det blev jättefint och hela rummet känns dels större men också mycket fräschare!
Lite svårt att visa vita väggar men ah, ni ser väl på ett ungefär haha.
Hyllorna ska ju egentligen upp här, men jag funderar faktiskt på att skippa hyllorna och sätta typ fiskelina mellan hålen istället. Så kan man hänga foton, bilder, mina solglasögon osv på istället. Tror det kommer se bättre ut än tre tjocka furuhyllor liksom.
 
Jag har faktiskt börja ställa tillbaka lite möbler så jag hoppas verkligen att dom är helt klara haha. Men vad mer kan dom göra liksom? Allt var bortplockat och dom hade t.o.m torkat golvet. Jag får väl kanske se till att vara vaken vid 7 och se ifall någon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0