förbered er på babbel..

Jag har ju egentligen ganska mycket skolarbete att göra ikväll, vilket såklart innebär att jag gör allt annat än just det. Jag har redan diskat,städat och nu har jag gett mig på garderoben! Jag är ganska spridd när det gäller klädstil av min klädhög på golvet att döma. Det har testats en hel del olika stilar på både gott och ont genom åren och det är nog först nu jag faktiskt börjat känna att jag i vissa plagg har hittat rätt. Det har blivit fel många många gånger (det blir det fortfarande ibland) och dom gångerna vill jag helst bara glömma haha. Men nu har jag som sagt börjat upptäcka vad som är "jag". Det är svårt det där, jag tänker för mycket på vad andra tycker och det är också då som det oftast blir fel. Jag stressar på mig något som jag inte alls är bekväm i och då ser det ju inte bra ut heller. Jag jämför mig också dumt nog med andra och tänker "sådär vill jag också se ut" eller "varför kan inte jag klä mig lika snyggt" osv. Vilket är idiotiskt eftersom det ska inte spela någon roll vad andra tycker så länge jag trivs.
 
Jag ska göra en rejäl rensning inför sommaren nu iallafall! Det känns verkligen som att jag är i någon slags utdragen makeover av mig själv haha. Inte bara med kläderna utan hela mig liksom. Jag inser att det här låter väldigt ytligt men jag hoppas ändå att ni förstår vad jag menar mitt i allt svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0