varma pizzor..

God afton! Jag har inte haft några lektioner idag så har glidit runt i Uppsala istället. Runt 12 så gick jag ner på stan för att köpa två böcker åt Elisabeth och det blåste rejält hela vägen! Det har varit blåsigt hela dagen faktiskt och medans jag gick så tårades mina ögon konstant av vinden. Efter bokköpandet så gick jag in på H&M och köpte två grejer där som ni får se imorgon när det är bättre ljus att fota i.
 
Hursom så blev jag bjuden på kaffe hemma hos Sandra sen och fick också med mig en bit av hennes "kanelbullecheesecake" när jag skulle gå. Men jag gick inte hem direkt efter kaffet utan spelade lite The Sims medans hon och Oskar höll på fota en massa saker haha. Efter ett tag så skulle dom åka till Sandras faster men först åkte vi till Gränby där jag blev avsläppt. Handlade lite och postade böckerna innan jag gick hem. Sandra hade tidigare kläckt ideén att jag skulle använda min "varma mackor maskin" till att värma panpizzor i så att det skulle bli som en calzone. Nyfiken och i brist på annat att göra så testade jag och det funkade faktiskt! Själva grillen blev ganska messy dock så låt dom tina lite mer innan så rinner det inte ut en massa om ni vill testa själva haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0