tussilago..

Jag har haft en mycket givande dag idag måste jag säga. Började med en långpromenad och fick under den se mitt personliga perfekta vårtecken: Tussilago. Lite svårt att se men det är faktiskt små gula blommor där om man tittar noga! 
 
Dagen fortsatte med att jag och Sandra åkte till boländerna och gick först på XXL någonting (det har inte med storlekar på kläder att göra), sen gick vi till Rusta för jag behövde köpa billiga städgrejer. 
Microfiberdukar
 En supersmart mopp man kan använda torr också och torka upp damm med. Vi har städgrejer man kan låna i tvättstugan med det är bara max en timme och vill inte behöva springa ner och kolla om det finns ledigt varje gång jag vill städa lite. Där har vi min fot också haha
 
Dom hade också billiga runda mattor så jag passade på att köpa en "mintblå" till badrummet och en svart (den ligger under) till köket. Jag har inte testat än om det räcker men en matta till badrummet eller om det skulle behövas två men jag tror att det räcker med en faktiskt. Blir skönt att få in lite mer färg där! 
 
Åkte hem med Sandra sen och först drack vi kaffe innan hon började göra storkok och massa matlådor. Jag gav mig på disken samtidigt, det är ofta så vi lägger upp det i köket haha. Efter några timmar så var allt klart och jag fick skjuts hem innan dom skulle handla och ja nu sitter jag här. Jo! Fick låna hem en matta också som det är tänkt att jag eller vi då ska ha i hallen.
 
Det är inte mycket kvar att fixa i mitt rum nu innan det känns klart, eller helt klart kommer det väl aldrig vara men ni fattar. Ska till Lagerhouse imorgon och köpa två tabletter som den jag har på "soffbordet" fast i en annan färg. Men det är imorgon och nu är det data/tv häng som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0