skoskav..

Jag har gjort det till en vana att dom dagar som jag har lektion brukar jag gå till skolan och ibland så går jag också hem. Idag så blev det dock buss! Jag insåg inte att mitt val av skor idag var sämst haha. Jag hade inte gått mer än 15 min kanske innan jag kände att det började göra ont. Jag kunde inte vända om så det var bara att fortsätta gå. När jag kom till domkyrkan så kändes det sådär "blött" i skon igen som när Linda råkade köra över min häl med sopvagnen på Sf (det "blöta" var blod). Det gjorde pretty ont nu också och när jag väl kom fram och tittade ner så syntes det att det var ganska messed up innanför kanten.
Tröck ner lite papper men det hjälpte inte särskilt mycket. Tog som sagt bussen hem sen och när jag äntligen fick av mig skorna så var det underbart! Tog bort pappersbiten nyss och det var inte blodigt men det kändes ändå typ varigt? Fräscht eller hur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0