sammanfattning..

 Jag tänkte bara snabbt sammanfatta min dag lite innan jag visar er det roliga! (ni kommer fatta). Morgonen var inte så speciell utan det roliga var på förmiddagen när Sandra kom hit. Tog på mig mina fashionabla flip-flops när jag skulle ut och möta henne haha. 
 
 Så fort hon hade fått den snabba rundturen av lägenheten satte vi igång att "Ernsta". För er som inte har hört det uttrycket förut så är det helt enkelt när man inreder som tusan!
När vi kände oss klara (det blev awsome!!) så drack vi kaffe och åt kanelbullecheesecake.
 
När vi var mätta och belåtna så började vi våran jakt på krims-krams som kommer att förhöja rummet! Jag har faktiskt fyndat rejält idag måste jag säga, det var tur att Oskar kunde komma och hämta oss haha. Ni ska få se allt+hur rummet ser ut efter att jag har ätit så stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0