sammanfattning av dagen..

Hej hej igen! Är ganska precis hemkommen efter en fullspäckad dag. Åkte då som sagt till Sandra imorse men först så sprang jag in på Ica och köpte med mig vaniljgifflar till kaffet (det var mycket uppskattat). Efter ett tag så skulle Sandra iväg till skolan och Erika skulle hem så då var kaffekalaset slut. Jag kunde inte få med mig alla sänggrejer hem på en gång så ska tillbaka senare och hämta resten.
 
Jag åkte iallafall hem med första lasset och sen åkte jag runt lite varstans, var in på Ikea bland annat och köpte två skålar. 
Tog mig en korv och dricka när jag ändå var där haha. 
 
Åkte in till stan sen och gick runt där, köpte en mapp inne på TGR för 10kr så jag kan hålla koll på alla mina skolpapper! Var också in på The English Shop en snabbis (oväntat va). Och till sist så hämtade jag cykeln och cyklade hem och nu är jag här. Något slut i kroppen och svettig efter uppförsbacken haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0