rundtur..

Rundtur var det ja! Det är väl lika bra att ta det från början och börja i hallen.
Väldigt tråkig och dyster tycker jag så med min roomies godkännande kommer det bli ändring på det haha.
Badrummet (även här vill jag göra massa ändringar).
Vårt lilla kök haha, det är verkligen litet men det funkar
Här har vi insidan på min dörr där jackor får hänga just nu.
Min garderob/saker jag gömt undan
Klädställning+skor+spegel
Sängen och halva fönstret
Andra halvan, och här vi också mitt skolkaos på bordet haha.
"Bokhylla", en tavla jag gärna vill få upp och en stor svart sopsäck
Och sist det tråkiga skrivbordet.
Ja så ser min nya lya ut! Allt kommer förmodligen flyttas om och det kommer försvinna saker och tillkomma saker och ja ni fattar. Men oroa er inte, allt som händer kommer ni får se! Nu måste jag bre mig en macka och göra mig klar för skola. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0