muntlig presentation..

Hejsan! Jag har varit ganska nervös idag faktiskt och speciellt innan jag skulle gå till skolan för vi hade ännu en muntlig redovisning på Litteraturen. Trots att jag har gjort flera muntliga redovisningar genom åren så är det minst lika pirrigt varje gång!
 
Vi skulle i grupper (fast själva då) redovisa en recension av den första Harry Potter boken. Vi blev satta i grupper för att det skulle bli lite variation på texterna men trots det så hade 4 av oss valt samma positiva recension (jag var en av dom 4) och 3 andra hade valt samma negativa recension! Det blev ju ganska mycket upprepande och eftersom jag var i sista gruppen så hade alla redan hört nästan allt jag sa 3 gånger tidigare haha. Men jag hade iallafall lite som ingen annan hade sagt så det var ju skönt. Nä nu ska jag göra klart min grammatik läxa och sen så blir det jag och tv:n ikväll, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0