inflyttningspresenter..

GOD MORGON, jag har ganska nyss vaknat och det första jag såg när jag satte mig upp var allt kaos här inne. Vi fick packa ur allt lite snabbt igår för mamma hade lånat kartongerna från jobbet så dom var tvugna att följa med tillbaks till Gävle. Tanken var att jag skulle fixa till allt igår men jag åkte till Sandra istället och kollade på melodifestivalen med henne och Erika! Idag ska jag dock se till att få ordning på skiten och sen kommer ni självklart att få en privat tour av rummet. När jag kom till Sandra så fick jag en inflyttningspresent! Skumpa, ett läppstiftsfodral (så sjukt att jag bara tidigare i veckan tänkte att jag skulle vilja ha ett) och ett jättefint kort.
 
Hade tidigare fått en inflyttningspresent av mamma och pappa också, jag har många bakböcker men ingen kokbok så den var jättebra! 

Jag ska försöka ta mig till Ikea idag också var tanken för att köpa lite grejer och eftersom det är ikea så kommer jag förmodligen gå därifrån med en massa mer jag inte tänkt köpa haha. Men tallrikar behöver jag inte köpa iallfall för fick ett par av Sandra igår. Jättesöta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0