fröer..

Jo jag var ju på ikea också! Jag behövde köpa fler galgar och ville också få lite mer inspiration till lägenheten. I mitt huvud så är hela badrummet inrett nu! Allt som behövs är att min rumskamrat dyker upp så jag kan fråga om det är lugnt att jag gör om där inne haha. Ja och jag behöver mitt duschdraperi som ligger hemma också men det löser sig, det som är där nu är asfult. Jag hoppas verkligen att det inte är hans..
 
Hursom så köpte jag mina galgar men också detta! Jag testade ju att odla örter förra året så nu till våren så vore det kul att testa med blommor istället. 
 
Efter ikea så gick jag tillbaka till Gränby för jag hade glömt en mycket mycket viktig grej. Sån där vit antennsladd till tv:n! Nu är det fixat och jag kan kolla på meningslösa tv-program igen haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0