ännu en lista..

 

ALLMÄNT:
1. Namn? – Emma Ellinor Engström
2. Exakt ålder? – Enligt Birthday.se så är jag: 20 år, 11 månader och 11 dagar!
3. Vart bor du? – Uppsala
4. Bor tillsammans med? – Ja han i rummet brevid, ska nog inte outa honom än haha
5. Husdjur? – Inga här men i Gävle så finns mina sötnötar Oliver och Gabi (katter)
6. Färg på ditt hus? – Typ beige/gul
7. När är du född? 23 Mars 1993
8. Klass? – Öhh grupp 1? Vi har inget officiellt namn haha
9. Vilket år tar du studenten? – Jag ändrar den frågan till "Vilket år tog du studenten?" och svaret är 2012, snart två år sedan..
10. Något jobb? – Inte längre men förhoppningsvis snart igen!
11. När ska du sova ikväll? – Exakt klockan 23.27
13. Duschat idag? – Nope
14. Kramat någon idag? – Räknas min kudde? 
15. Pussat någon idag? – Räknas min kudde?
16. Vad har du ätit?- Två knäckebrödsmackor med köttbullar på, ett glas mjölk, två paket sesamkakor, ett äpple, pasta och resten av köttbullarna fanns kvar, ketchup, mer mjölk och just nu jobbar jag på en flaska med vatten
17. Dagens klädsel? – See for yourself, tog bilden precis innan jag skulle gå till skolan och som ni ser så körde jag på "very casual" looken, orkade inte tvätta håret heller så försökte gömma det i en bandana 
 
18. Dagens smink? – Väldigt basic
19. Dagens sötnos"ar"? – Hm svårt, men dom här är ju oslagbara
                                                  Gabi är till vänster och Oliver är till höger                                                 
20. Dagens roligaste? – Kan faktiskt inte komma på något
21. Har du många vänner? – Det tycker jag!
23. Vem kramade du senast? -- Ja det blir väl kudden igen då
24. Vem pussade du senast? –Samma..
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen?
27. Har du pojk-/flickvän? – Nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Linn förmodligen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -- Det var från min syster och det hon skickade var "Du fanns sparad :D jag förde över 300, böckerna skulle kosta 125+95 om de inte har annat i butik, sen lär det väl räcka till att skicka och det som blir över får du köpa en bulle för eller nåt :D" 
31. Film? – Om det syftar på senaste film jag såg så är det..gud vad hette den nudå?? (Sandra du vet vad den heter, det var den jag såg med dig och Erika med han johnny haha). Är det favoritfilm så måste jag säga att just nu så är det "Rebel Without a Cause" med James Dean, såg om den för ett tag sedan och blev kär all over again.
FAVORIT:
32. Låt? –Bastille "Of The Night", Tom Odell "I know" och Arctic Monkeys "Black Treacle"
33. Mat? – Det står mellan: Stuvade makaroner, plättar (sådana små) med sylt och glass/grädde, potatis med hemmagjorda köttbullar och till det pressgurka, lingonsylt och gräddsås! 
34. Dryck? – mjölk <3
37. Stad? – London!!
38. Land? – Australien
40. År? – Engelska och Matte..SKOJA, men nä seriöst Engelska
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – Inte vet jag, jag har många tankar i mitt huvud
42. Drickan du drack? – Vatten
43. Gången du spydde? – Några veckor sedan..i Sälen..
44. Gången du grät? – Igår till en en tv-serie
45. Pizzan du åt? –Hawaii eller Ananas som den också kallas ibland (standard)
46. Gången du var i göteborg?- Måste ha varit med klassen sista året på gymnasiet, så 2 år sedan då
47. Gången du var i stockholm? – För två veckor sedan när jag och mamma skulle byta tåg till Gävle
48. Gången du var hög? – Öh aldrig?
49. Personen som såg dig gråta? – Eventuellt en granne igår haha
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – Vitt
52. Hund eller katt? – Katt, men vill ha hund också
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Gash måste jag välja? 
54. Tv-spel eller datorspel? – Blir nog dataspel
55. Singel eller upptagen? – I am a single lady
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Va?
58. Ragga eller bli uppraggad? –  Kan inte ragga så får väl bli uppraggad då
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Big Brother
60. Svart hår eller blondt? – Brunt och lockigt ;)
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller stockholm? – Göteborg såklart, gillar inte Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? – Coca Cola..MED LIME
 
66. Pizza eller kebab? – Pizza
67. Randigt eller prickigt? – Randigt
68. Älska eller älskas? –  Båda är väl bäst
69. Leva eller dö? – Leva såklart
ANTAL:
70. Personer du älskar? – Det vet dom själva
71. Personer du hatar? – 0
72. Personer som sagt jag älskar dig? – Det vet jag själv
73. Tatueringar har du? – En än så länge!
74. Glassar du ätit på en dag? – 3 kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Har inte varit på någon än men det vore awsome att se Artic Monkeys i år eftersom jag missade dom förra året! (fortfarande bitter)
76. Gånger du haft minnesluckor? – 2-3 tillfällen kanske haha
77. Piercingar har du? – Om öronen räknas så 5
78. Personer du saknar just nu? – 7 
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 0 hittils
VEM:
80. Vill du kyssa nu? – You know who you are
81. Ska du träffa imorgon? – Ingen aning
82. Sjöng du senast för? – Nynnade säkert på nåt när jag pratade med Linn haha
83. Hade du senast en MSN-konversation med? – Jeez, har inte använt det på flera år
84. Spelade du tv-spel med senast? – Sandra måste det vara
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Ja jag skulle ju inte tacka nej till en viss Irlänsk skådespelare..
86. Vill du kasta en sten i huvudet på – Min lärare i en av kurserna..
87. Förtjänar att dö? – Orkar inte med så djupa frågor
89. Vill du sova brevid inatt? – Ingen för min säng är för liten för två pers haha 
VAD:
90. Gör dig glad? – Att äta Ben&Jerrys
91. Gör dig ledsen? – När det tar slut
92. Vad vill du helst göra nu? Äta Ben&Jerrys, speciellt sugen på denna!
 
93. Önskar du att du slapp göra? Skriva uppsats
94. Vill du ha nu? – Pengar vore ganska sweet
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – En micro för det finns ingen här haha
96. Längtar du till? – Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – Har inte fått några nya än
98. Ångrar du i ditt liv? – En del
99. Är det bästa som har hänt dig? – Svårt att välja
100. Varför gjorde du detta? – Ja vad tror du haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0