linn..

Guuuuuud vilken matkoma jag har haha.
Jag träffade Linn tidigare idag och vi åt våran traditionella sallad på George! Idag var den godast hittils faktiskt.
Till efterrätt köpte vi tre cookies från Subway och delade alla på hälften så vi fick en av varje liksom. Linn hade aldrig ätit Subwaycookies förut men hon blev frälst!
Vi var en sväng in på Design forum också som hade storrea på allt! Jag var riktigt sugen på den här faktiskt. Inte bara för att ha piller i men typ plåster eller så också, man kanske till och med får ner en tampong haha. Bra saker att ha om någon behöver det akut helt enkelt. Meeeen i slutändan så kände jag att den var lite för dyr för att det skulle vara värt det. Tråkigt för jag gillade den verkligen!

Vid 16.30 skulle Linn till jobbet så jag hoppade på bussen till ica maxi istället (jag fick åka gratis för maskinen funkade inte hehe). Det enda jag skulle ha där var mjölk och tuggummi men jag passade också på att fråga om en grej hos hon jag klipper håret. Nu är jag hemma igen och ligger som sagt med matkoma ute på altanen. Har inte så mycket mer planer för dagen, fortsätta kolla ikapp serier och annat typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0