låtsasfödelsedag..

Eftersom Sandra är superbusy med jobb på hennes riktiga födelsedag så firade vi den idag istället!
Jag åkte först och handlade fika och det som saknades till middagen, ja det är ett vitkålshuvud.
När själva firandet började så gjorde vi det äkta "tant-style" med kaffe och fika (och paket såklart). Jag satte ett litet ljus i en av muffisen också för jag tycker det hör till att man ska blåsa ut minst ett ljus på sin födelsedag haha.
Här har vi paketen, hon blev mycket glad för dom och därför blev också jag glad haha.
En av presenterna var en lp-skiva och efter vi spelat den så hämtade Sandra fler från sin samling. Vi spelade en himla massa bra låtar medans jag förberedde degen till hamburgerbröden (vi gjorde egna hamburgare till middag).
En av skivorna var en slags "gympa-skiva", vi hängde med på några av övningarna och det var jättekul haha. Dom hette så roliga saker också, en övning hette "gungeligung"!
Det här hade jag på mig idag förresten, nu ser det inte så uppfixat ut för det här är efter jag varit ute i stormvindarna som härjat idag. Jag hade också mina träsandaler, min svarta jacka i bombermodell och nya läppstiftet!
Hursom så gick vi till Hemmakväll medans bröden jäste för att hyra film. Vi spenderade nästan en timme där haha. Vi ville hitta en skräckfilm och en rolig film. Tillslut så bestämde vi oss för "V/H/S (skräckfilmen) och "So Undercover" (den roliga).
När vi kom hem så gjorde vi klart maten och det hela blev riktigt gott! Vi satt ute på balkongen och drack öl till maten och det kunde inte ha vart en bättre lördagskväll.
 
Senare så kollade vi på filmerna och jag måste säga att skräckfilmen var lite av en besvikelse. Den lovade mycket och hade potential men den levererade helt enkelt inte tillräckligt. Nu är jag hemma igen och ska strax sova men jag vill se klart fotbollsmatchen mellan Italien - England först, så spännande just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0