korta drag..

Mitt dag i korta (väldigt korta) drag:
Cyklade ner på stan för att fixa med lite grejer (hemliga grejer så kan inte prata om dom här) och stötte på ett lååångt tåg av människor. Man kan inte se dom nu men längst fram så gick det trummare och barn med flaggor som sjöng. Träffade på en av mina kursare och pratade med henne, hon berättade bl.a att i måndags på Grammatiktentan så hade brandlarmet gått och alla som var kvar hade fått gått ut. Det resulterade i att dom var tvungna att göra om tentan igår, glad att jag gick tidigt! 
Jag cyklade till gränby sen för att köpa hem middag och vid kassorna så såg jag till min förvåning att det satt två barn och lekte/spelade med pokémonkort. Jag trodde att det var en grej som hade dött ut haha. Jag minns tydligt att i sexårs så var dom väldigt populära! Jag var aldrig intresserad men minns att vissa hade speciella "korthållare" eller vad jag ska säga (såg lite ut som en plånbok med en massa plastfickor i).
När jag kom hem så möttes jag av spyhinken, den ligger för övrigt ute i buskarna nu. Vet inte om hen ville vädra den eller nåt. 
 
Jag har annars ätit middag och diskat och städat lite. Imorgon så kommer nämligen mamma och pappa hit så då ska man väl anstränga sig lite för att det ska se bra ut. Jag kommer också eventuellt gå ut och gå senare ikväll om det inte börjar regna, har fått en av dom där sällsynta lusterna att röra på mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0