ikea..

Ehh ja jag misslyckades ju med att fota mer haha. Men ni får tre bilder iallafall!
Till och börja med så kan jag tala om för er att när bilar stannar mitt i ett övergångsställe så blir jag bitter. Nu var det här visserligen en liten bil (väldigt liten haha) men den står ändå i vägen! Fy på dig du som körde.
Vi gick runt på Ikea sen iallafall och jag hittade äntligen en liten bricka som jag ville ha! Nu slipper jag använda skärbrädan till mina frukostmackor haha. Vi träffade också på David som skulle köpa gardiner, vi tänkte slå följe först men vi skulle gå genom övervåningen och han skulle direkt till nedervåningen så vi skildes åt direkt haha.
Nu är vi hemma hos Sandra igen och hon syr kuddar medans jag tittar på. Vi får se vad vi hittar på härnäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0