I´m back..

Hej minns ni mig? Det är jag som ska uppdatera och underhålla er här (men som inte har gjort det). Jag har den senaste veckan inte mått så bra, varken psykiskt eller fysiskt och har därför inte skrivit så mycket heller. Jag har inte gjort så mycket ändå så ni har inte missat något. Det mesta jag har gjort faktiskt är att kolla på film och serier. Jag har äntligen sett klart senaste säsongen av "The Walking Dead", många som jag känner har tröttnat men jag gillar den fortfarande!
 
Om det inte var tydligt så mår jag mycket bättre nu och är redo att krypa ut ur min lilla bubbla som jag har levt i de senaste dagarna. Tur det för imorgon så ska jag börja jobba igen! Jag vet inte om jag har sagt det förut men jag ska jobba några veckor (lika länge som jag ska vara kattvakt) på mitt gamla städjobb här i Gävle. Fick sms för en stund sedan om att jag ska vara på kontoret klockan 07.00 imorgon, det blir en tidig kväll för mig haha. Jag ser faktiskt fram emot att jobba igen, det ska bli kul att träffa tjejerna (både gamla och nya). Anyway, tänkte bara meddela att "jag är tillbaka" och att ni kan förvänta er lite mer regelbunden uppdatering igen. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0