hår..

Innan jag berättar om något annat så ville jag bara påpeka en sak, jag insåg idag att det var sjukt länge sedan som jag hade håret utsläppt. Va?, tänker väl ni men jo, efter hårkatastrofen i höstas så blev det till en vana att jag hade det uppsatt hela tiden (det såg hemskt ut annars haha). Sedan när håret klipptes av för att få det friskt igen så var jag inte alls nöjd med längden och har väl inte varit det dom senaste månaderna heller, därav har jag fortsatt av ren vana och bekvämlighet att sätta upp det. MEN, idag minsann så var det utsläppt och jag försökte mig på att locka det lite också (resultatet får ni själva avgöra om det blev bra eller dåligt haha).
Det har verkligen vuxit eller hur, nu är det en längd jag känner mig bekväm och faktiskt fin i! Dock under sommaren kommer det nog åka upp ganska ofta ändå eftersom det blir så svettigt annars haha.
 
Men nu ska vi inte prata hår! Idag har det varit en dag fylld av bitterhet. Främsta anledningen är nog för att dom tog studenten här i Uppsala. Det är två år sedan jag själv gjorde det men jag är ändå bitter när jag hör hur kul dom har det haha. Jag och Sandra gömde oss undan allt tjo och tjim i hennes lägenhet och åt chips,godis och pizza och klockan 20.00 kollade vi på finalen av "Sveriges Yngsta Mästerkock". Inte ens där gick det som vi ville, vi hejade på Maja men det var Viktor som vann (nördar). Innan hade vi cyklat genom spöregn och sedan så missade vi två bussar när vi skulle till/från Willys. När vi äntligen kom hem så var båda helt slut och jag orkade faktiskt knappt äta något av godiset. Vi sparade allt hos henne och vi ska ta igen våran fettardag en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0