gårdagens shopping..

Ja som jag nämnde igår så var jag på Gränby innan jag träffade Sandra. Jag var först in på H&M för att kolla in rean, fyndade en tröja men nu ska jag ge mig själv köpstopp ett tag tror jag. Eller, inget över 50kr iallafall haha.
Som ni ser så är även denna i lite samma stickade mönster som de senaste plaggen. Ena ärmen är uppkavlad eftersom jag gör så med alla mina tröjor i princip men tänkte ändå visa hur tröjan ser ut egentligen.
Sedan så gick jag in på TGR för att köpa mer snöre!
Nu är det snören över hela (nästan) och jag har tänkt att jag ska försöka skriva ut lite bilder från datorn. Har ju massa roliga bilder som man lika gärna kan hänga upp där dom syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0