fler bilder..

God kväll mina vänner! Jag försökte faktiskt komma ihåg att ta lite fler bilder idag, dels eftersom det alltid är roligare med bilder och dels eftersom..nä det var nog den enda anledningen haha. När det bara är "jag berättar om min dag" inlägg menar jag så blir det ju iallafall lite mer underhållande då.
Min dag blev egentligen intressant först när jag mötte upp med Sandra efter att hon slutat från sin praktik. Innan hade jag mest slappat hemma (jag var visserligen på Gränby och köpte lite grejer men det får ni se imorgon istället).
Medans jag väntade så satt jag på det obekväma cykelstället. Det blev relativt skönt efter ett tag men det var bara för att mina rumpa domnade av haha.
Vi har nu den senaste veckan nästan varje dag varit på jakt efter den sista "möbeln" till Sandra och Oskars balkong! Vi har åkt runt på flera second hands och nästan varenda tänkbar butik. Tillslut så gick vi in på bauhaus och där hittade Sandra vad hon sökte. Vi träffade också på en gammal Guc:are! (shout out till dig Linnéa haha). Vi cyklade sedan hem till Sandra för att lämna av det och ett paket som hon hämtat innan vi åkte vidare till Willys för att hämta ett annat paket.
Brevid det Willyset så ligger det typ en outlet där man kan köpa superbilliga saker! Jag köpte det här läppstiftet för bara 10kr, jag försökte fånga färgen så bra som möjligt men det är inte så rött som det ser ut att vara. Det är liksom lite korall/rosa. Jag provade det nu när jag kom hem och jag gillart, doftar gott gör det också!
Men ja anyway, när vi cyklade hem så började det smådroppa lite och man såg på himlen att det när som helst skulle börja spöregna. Bara någon minut efter att vi kommit hem så började det mycket riktigt vräka ner! Det både åskade och blixtrade också så vi var sjukt lättade att vi hann hem innan det drog igång.
Nu hoppar vi fram i tiden lite (innan hade vi ändå bara ätit och diskat typ), här har vi (mest Sandra) då byggt ihop den lilla möbeln som köptes tidigare. Det är egentligen en skohylla men Sandra byggde om den lite och nu håller hon på betsa den. Den är inte helt klar så ni får nog se slutresultatet en annan dag.
 
Ja och när det var klart så tog vi plats i soffan för att fortsätta äta godis och kolla på film. Vi såg "Livet enligt Rosa - The Movie" och sedan ett avsnitt av "Doris och Gösta" (aka "Abrakadabra"). Nu är jag hemma igen (om ni missat det) och har första VM matchen i fotboll på i bakgrunden på tv:n, av brasilien och kroatien så vill jag nog att brasilien ska vinna. Fotboll är en av dom få sporter jag faktiskt tycker om att titta på haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0