uppsala..

Som bilden visar så ska jag äntligen åka hem till Uppsala igen! Det har såklart varit gött att träffa kompisar, att ha en kyl och frys full med mat, att sova i en dubbelsäng och såklart att ha fritt wifi haha. Men Uppsala är mitt hem (just nu iallafall) och har haft hemlängtan dom senaste dagarna så det ska bli skönt att åka tillbaka.

 Jag får dock inte in i min hjärna att det redan har gått en månad?? Det har gått sjukt fort och det känns som att jag bara har jobbat typ en vecka istället för tre! Får nästan ångest när jag börjar tänka för mycket på tid och att sommaren bara glider iväg och det enda jag gjort är att jobba. Men dom närmaste veckorna så kommer det faktiskt att hända en del så jag får väl ta igen allt då haha.

Ps. Det var molnigt ute hemma hos men nere på stan var det strålande sol så jag ångrar just nu mitt val av svarta tights haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0