thaivagnen..

Jag lämnade min första städning idag med stress och ångest, det blev bättre när jag kom till nästa men den där klumpen i magen satt kvar länge! Kort sagt så var jag på en helt ny hemstädning och det gick inte riktigt som jag ville. Jag hade en dålig start på dagen helt enkelt.

Men nu ska vi inte vara deppiga! Imorgon så åker mamma och pappa till Italien (inte alls avis) och det betyder dels att jag kan sova i dubbelsängen igen och dels att jag måste börja laga mat själv igen haha. Jag har blivit rejält bortskämd den senaste veckan med att maten är klar när jag kommer hem, det har till och med blivit efterrätt ibland!
Idag blev det mat från thaivagnen, såååå gott! Tog det jag alltid tar, kyckling i jordnötssås med ananas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0