recap..

God söndagskväll på er! Det egentliga enda roliga (och intressanta för er att veta) som jag har gjort idag är att träffa Linn. Vi gick till George och åt våran traditionella sallad! Bara för att göra inlägget och eran läsning lite längre så ska jag göra en liten recap om vad jag har gjort under dagen (innan och efter jag träffade Linn).
 
Det första jag gjorde när jag vaknade var att gå upp och ge katterna mat, sedan så satte jag ägg på kokning och..åh gud vad tråkigt det här är att läsa insåg jag precis haha. Jaja, nu har jag börjat så jag kan lika gärna fortsätta! Alltså, jag kokade ägg och fixade frukost som jag åt ute på framsidan. Det här var runt 09.00 men det var redan supervarmt ute! Jag ville ta vara på värmen och solen så jag var ute större delen av förmiddagen faktiskt, låg i solstolen och höll på med mobilen för det mesta.
Eftersom jag ständigt hade igång mobilen så gick batteriet åt snabbt, jag ville inte gå in och ladda den så drog fram förlängningssladdsaken!
Senare mot eftermiddagen var det dags att träffa Linn, jag var jätteglad som ni ser haha.
När vi hade ätit upp våra sallader (?) så gick vi till Subway och köpte precis som förra gången tre kakor och delade på dom haha.
En stund senare så skulle Linn hem och då åkte också såklart jag hem (vill inte vandra runt på stan själv liksom), jag stannade till på bron för tycker det är så fint just här där ån går/är/rinner. Det syns inte nu men det är hus nästan längs med hela på höger sida och dom är jättefina!
 
Jag har varit hemma någon timme nu och av någon anledning så fick jag för mig att börja storstäda huset. Jag har dammat, torkat, dammsugit, moppat OCH fyllt disk-och tvättmaskinen. Det är något speciellt med när man har gjort en massa "husliga" sysslor, man känner sig så duktig haha. På onsdag kommer Elisabeth och Andreas hit så det är ganska skönt att ha storstädat nu redan för då behöver jag ju bara hålla efter. Jag har säkert sagt det förut men när jag städar hela dagarna på jobbet har jag sällan lust att göra det när jag kommer hem vilket jag tycker är fullt acceptabelt haha.
 
Sååå ja, tror inte att så mycket mer kommer hända idag. Jag dricker iste och har tvn igång, jag ska vara på Sf imorgon tydligen så ska lägga mig ganska snart tror jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0