geting..

Typ nio timmar sedan jag skrev sist så sitter jag nu hemma i sängen och jag har precis packat upp allt och kommit i ordning.
När tåget åkte från Furuvik så kände jag helt plötsligt hur något surrade runt mitt huvud och det visade sig vara den här saken! Resten av tågresan fick jag hålla koll på den för den kom hela tiden tillbaka och jag ville inte riskera att göra den förbannad så jag satt så still som möjligt haha.
 
Mellan då och nu så har jag hängt med min gube (Sandra). En månad ifrån varandra är på tok för mycket så när hon nu har sina lediga dagar har vi massor planerat haha. Jag åkte ganska direkt till henne när jag lämnat av väskan och vi åkte då och handlade på Willys först, jag köpte mest frukostgrejer för ska ju till Alvesta på fredag eller lördag så storhandlar mat senare.
Hursom så handlade vi så att vi kunde göra tacos och morotskaka också, båda blev mycket goda! Efter det så hade vi soffhäng tills Sandra var tvungen att åka och jobba och ja nu är jag hemma som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0