fredag..

Ja nu ska ni då få höra lite om Piteå resan! Jag tror att det blir lättast om jag delar upp det i var dag för sig.

Jag och Sandra träffades på morgonen på stationen för att ta bussen till Arlanda. Klockan var knappt nio men det var ändå supervarmt redan!
När vi kom fram så åt vi öh "frukost" haha. Jag provade en is chai-latte som påminde om någon slags pepparkakskrydda som jag inte kom på vad det var! Den var god men jag störde mig på att jag inte kom fram till smaken haha.
Medans vi åt så höll dom på tömma ett annat plan och man blev ju lite chockad när man såg hur han inte direkt försiktigt slängde på alla väskorna. Det var en som han la på men det var bara för att den såg ut att vara för tung för att kasta.
Precis innan vi skulle gå på planet så försökte Sandra fylla sin vattenflaska, gick sådär haha.
 
Sen så tog jag inte så mycket fler bilder den dagen så ni får nöja er med text. När vi landat i Luleå och mött upp med Felicias kompis Anton så åkte vi till Piteå i full fart! Vi dumpade alla väskor hos Felicia och Dennis (han var hemma) och sedan så gick vi ner till centrum för att kolla in marknaden (det var ju pdol när vi var där). Vi gick runt i några butiker och sen satte vi oss och tog en öl. Vid det här laget var både jag och Sandra ganska trötta så vi gick hem, duschade och sov en stund. När vi vaknade och dom andra kommit hem så beställde vi pizza och satt ute på gräsmattan, det var riktigt härligt. Vi förade lite innan vi gick på stan igen och flängde runt! Vi hamnade tillslut på en krog där man också kunde dansa så det var precis det vi gjorde haha. Efter ett tag gick jag och Sandra och försökte komma in i öltältet men vi var lite sent ute så vi bestämde oss för att gå dit tidigare nästa dag istället. Vi gick hem allihopa och fortsatte festandet i den lilla..lilla jacuzzin haha. Och där var det slut på fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0