upprop..

Ja och som vanligt så stressade jag upp mig helt i onödan haha. När jag kom fram till Uppsala så gick jag direkt till skolan för såg ingen poäng med att gå runt i kylan bara för att fördriva tiden.

Först så hamnade jag i fel byggnad (såklart) och irrade runt men efter en stund så hittade jag rätt! Allt gick väldigt fort sen, lite info, ett upprop och sen fick man gå. Jag kommer kunna se mitt schema och vilken grupp jag har hamnat imorgon (hoppas jag) så då får jag veta vilka mina framtida klasskamrater är. Det var färre folk där dock än vad jag trodde att det skulle vara och när dom hade uppropet så var väldigt många borta. Men men, nu är jag ett steg närmare mina 6 månader som student! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0