räkna mynt..

Jag tänkte att jag en gång för alla skulle samla ihop och räkna pengarna jag har kvar från Londonresan (bara så jag har lite koll på hur mycket det är). Jag hällde ut allt och började med sedlarna, enkelt och smärtfritt. Men sen kom mynten..jag gav upp efter kanske 30 sekunder med att separera och lägga i högar för jag insåg att när det var klart så skulle jag behöva sitta och räkna ihop allt för sig och sen räkna ihop dom summorna igen! Det är ju så himla många olika "sorter", pence/pund/penny osv. Har jag verkligen inget för mig nån dag så KANSKE jag plockar fram påsen och gör ett nytt försök haha. Den som har bättre tålamod än mig får gärna komma hit och räkna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0