första klass..

Jag får väl ta tillbaka en del av den besvikelse som jag kände tidigare eftersom när vi kom fram till Stockholm så fick vi faktiskt vår utlovade "frukost". 
En macka och en juice, wow sluta sluta skämma bort mig haha. Men dom har fritt wifi så jag har surfat loss (när jag inte har sovit och vaknat av mina egna snarkningar) på det. 

Hursom så har vi bytt tåg nu och när vi väntade på stationen Linköping så fick mamma syn på en massa göttigheter genom skyltfönstret.
Jag höll med henne till fullo och efter några minuter så kom hon ut med varsin blåbär/vit choklad muffins!
Och två skedar? 
Tror faktiskt att dom var tänkta till den här supersmarriga biten av vit choklad!

Vi åker även den här biten i första klass (det var billigare med det när mamma bokade tro det eller ej) och här var det minsann större utbud. Vi var och plockade på oss lite borta vid hörnet hehe.

Men jag måste säga att trots att det är asnice med utrymme för benen och "gratis" frukt så känns alla i den här vagnen så himla, strikta och propra typ haha. Alla har en mac-dator som dom fingrar på och minst hälften har en slips eller sjal gjord av typ silke. Och här sitter jag i mina leggings och tjocktröja med smulor från muffisen över hela mig (so glamorous). Konstigt att känna sig "annorlunda" bara för att det är första klass eftersom jag inte tänker på om någon har slips på Upptåget direkt. Det är btw något slags mellanting av vår och november väder här nere. Knappt någon snö alls men ganska molnigt, håller er uppdaterade ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0