lilla julafton..

Oj oj oj vad vi har firat lilla julafton idag! Jag är PROPPmätt och vill helst somna här och nu haha.
 
Vi startade tidigt med grötfrukost och sedan blev det förberedning av mat och julgodis hela dagen!
 
Vi kom bland annat på ett nytt sätt att fylla knäckformarna haha.
 
Vi klämde in lite julkalendertittande och kortspel med världens minsta kortlek också!
 
Vi hann till och med lösa ett par korsord haha.
 
 Här börjar julbordet ta form! Vi gjorde mycket själv i år faktiskt, skinkan skötte Oskar och den blev riktigt god! Allt annat blev också gott såklart men skinkan är ju hedersgästen på ett julbord nästan haha.
 
Efter maten så fortsatte vi att kolla julkalendrar och åt vårat julgodis och drack mängder med julmust!
(Mysteriet på Greveholm)
 
Senare på kvällen blev det dags för klappöppning! Vi satt i en ring och turades om att läsa alla rimmen haha. Jag fick jättefina julklappar och jag kommer att visa er dem alla i ett annat inlägg. 
 
Jag är hemma nu och är som sagt helt slut efter en toppen dag! Ska skriva ihop nästa inlägg också men sedan så är det nog läggdags för mig haha. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0