julaftonsdag/kväll..

Nästan 12 timmar efter att jag skrev sist är jag nu tillbaka! Julbordet var magnifikt och jag åt och åt och åt haha.
Ett av mina ansvarsområden (att göra dvs.) var en av mina favoriter, mimosasallad!
På tallrikarna hade vi en varsin christmas cracker i vilka vi också hade en varsin papperskrona och ett dåligt skämt. Jag fick dock av någon anledning fem stycken papperslappar med samma skämt på haha.

Efter julbordet så var det dags för Kalle och till det fick man plocka på sig från godisbordet. Ni vet ju hur det är, trots att man är mätt går det ändå att trycka i sig lite godis.

Efter Kalle så gjorde vi ett julquiz, det var riktigt kul faktiskt för det var en bra blandning på alla frågor. Jag vann inte men jag kom inte heller sist så jag var nöjd haha.

Hoppar vi fram någon timme så var det dags för julklappsöppning! Jag fick agera tomte och jag hade såklart på mig min christmasjumper!

Jag är jättenöjd med mina julklappar och jag ska visa er dem alla imorgon! Det där var den sista bilden som togs för kvällen faktiskt men vi har kort och gott haft en riktigt härlig julafton. Andreas föräldrar och bröder tittade in lite snabbt under kvällen också vilket var trevligt.

Jag och Elisabeth har bestämt att imorgon ska bli en superslappardag. Vi ska ligga i soffan och äta julmat/julgodis, spela wii/nintendo och se julfilmer hela dagen!

GOD JUL IGEN PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0