tentaångest..

Urs! Jag har inte haft någon som helst ångest inför omtentan..tills igår ikväll. Då slog det mig helt plötsligt att imorgon gäller det och helt plötsligt kändes det som att allt jag läst under den senaste veckan var som bortblåst haha. Under natten så har jag drömt tenta-relaterade drömmar, ingen har varit särskilt trevlig. I en av drömmarna så skulle jag göra provet och man fick ha böckerna med sig (värt att plugga då liksom) men då kom den där tentavakten och tog mina för att jag hade för ful tröja på mig haha. Det behövs nog ingen drömtydare där utan jag är helt enkelt lite (mycket) nervös! Men jag försöker intala mig själv är att det är ju "bara" ett prov, världen går inte under om jag inte klarar det. Allt hänger egentligen på vilka begrepp dom tar eftersom jag har läst på mer om vissa än andra och det är ju en del..
Stobritanniens begrepp
Usa begreppen

Ps. Jag räknade alla orden och det är 176 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0