pluggisarna..

Idag har vi (jag och Sandra) varit duktiga och pluggat på Carolina igen! Jag blev klar med att stryka under allt viktigt i Storbritannien-boken så nu är det lättare att läsa/skriva av det jag behöver bara. Den är uppbygd ganska dåligt för det är inte så mycket styckesindelning utan det är bara fakta på fakta på fakta och siffor och statistik osv. Det är oftast bara hälften av allt som står som faktiskt är relevant också haha.
 
Vi åkte till Storken sen och drack kaffe/fika. Det blev inte så mycket mer plugg där men vi fick lite gjort iallafall haha. Jag kommer nog inte göra så mycket mer ikväll men imorgon ska jag se till att fortsätta medans jag fortfarande är inställd på att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0